Google İçin Hareketli Kapak Fotoğrafı

Görsel

Google İçin Hareketli Kapak Fotoğrafı

Arkadaşlar benim de Google+ hesabım var bir arkadaşımda gördüğüm kapak fotoğrafını kendim de çok beğenip Google+ hesabımda Kapak fotoğrafı olarak kullandım ve blogumda paylaşmak istedim fakat bu bloga haretli kapak fotoğrafım uygun olmadı hem sığmadı hem hareket etmedi fakat google+ hesabımda kapk fotoğrafı hareketkli bir şekilde mevcut isteyen arkadaşlar bu hareketli kapak fotoğrafını buradan hem nasıl olduğuna bakabilir hem de indirip kendileri de Google+ hesaplarında kullanabilir.

Hemen şunu da belirteyim hareket eden kapak fotoğrafının alt tarafında bir de Yeni Yılınız Kutlu Olsun mesajı var, Fakat ben google hesabımda kapak fotoğrafını hareket eden yıldızlar görünecek şekilde konumlandırdım yeni yılınız kutlu olsun mesajı görünmüyor. Yeni Yılınız Kutlu Olsun mesajını Yeni Yıla girdiğimiz gün göstermeyi düşünüyorum.
Kapak Fotoğraları

One response »

Bu Fotoğrafa Bir Yorum Yaz

